Ik ben mijn wachtwoord vergeten, kunnen jullie dit herstellen?
Door de gebruikte Microsoft techniek wordt er bij Microsoft een account aangemaakt. Wij kunnen dit helaas niet voor u herstellen. Wanneer u het met uw zakelijke Office 365 account heeft gekoppeld dan moet u hetzelfde wachtwoord gebruiken als wat u gebruikt om in te loggen in bijvoorbeeld uw mail. De [Lees meer]
Als er meerdere personen op dezelfde pc in de portal inloggen geeft dit bij mij problemen. Wat kan ik doen?
Door de gebruikte techniek van Microsoft kan het door achtergebleven bestanden soms zo zijn dat het inloggen van meerdere personen op dezelfde pc problemen geeft. Om dit op te lossen kunt in de internetbrowser een zogenaamd incognito venster of privé venster starten en dan vanaf daar naar de portal gaan: [Lees meer]
Als probeer in te loggen dan wordt er aangegeven dat het account niet bestaat. Wat kan ik doen?
Controleer goed of u niet al bent aangemeld op de computer met een Office 365 account van bijvoorbeeld uw werkgever of een privé account. Als dit het geval is dan kunt u of: Het account laten aanpassen naar het mailadres waarop u al bent ingelogd op de PC. Een privé [Lees meer]
Waar kan ik het stappenplan vinden voor het accepteren van de uitnodiging / gebruik klantportal?
Hier staat het stappenplan: http://www.hoekenblok.nl/signature/KlantinstructieNieuwePortal2020.pdf